Followers

About Me

My photo
Cahaya yang baik- semoga menjadi hamba,anak dan pelajar yang solihah..juga prof.dr. yang solihah...in shaa Allah. Seek only to give and you will receive :)

Monday, October 6, 2014

Warkah Untuk Kamu

Bismillahirrahmanirrahim..

Sembilan hari,
Mencari diri,
Memujuk hati.
Ku temui satu konklusi..
Dinukilkan menjadi satu warkah..

Untuk dapatkan sesuatu,
Kita kena korbankan sesuatu..
Apa di mata mereka,
Tapislah.
Ambil yang benar..
Kerana mereka juga manusia
Seperti kita.

Mungkin kau nampak aku makin berbeza.
Menyendiri itu satu penderitaan.
Namun,kadang kebersamaan itu tak kalah buruknya..
Bantu aku.
Kuatkan aku.

Nasihati aku kala kita berdua.
Beranikan diri,
Luahkan yang terbuku di hati.
Teguran itu akan indah,
Bila didasari dengan iman
Dan niat lillahi taala
Aku sangat hargai teguranmu,
Jika itu persisnya.

Wallhua'lam.
Mendamba cinta-Nya

No comments:

Post a Comment