Followers

About Me

My photo
Cahaya yang baik- semoga menjadi hamba,anak dan pelajar yang solihah..juga prof.dr. yang solihah...in shaa Allah. Seek only to give and you will receive :)

Friday, November 20, 2009

result akhir tahun

bismillahirrahmanirrahim....
hari ini aku cuti...bermulalah kisah cuti lepas ni sebab hari khamis baru ni merupakan hari terakhir persekolahan bagi sesi 2009.dan hari khamis tu aku dapat result akhir tahun....pada mulanye ikutkan kami tak tahu bila dapat nombor sebab cikgu kelas aku cakap tu bukan kerja dia n tu kerja cikgu kat unit peperiksaan...oleh kerana tak sabar nak tahu nombor aku n siti hajar pergi berjumpa dengan cikgu awie n cakap "cikgu boleh tak saya nak nombor kelas 1m1?" pastu cikgu tu cakap kejap ek saya nak wat yang 1a4 dulu.... jadi aku dapat la nombor kelas.... dan alhamdulillah aku berjaya mendapat nombor 1... dan saingan aku syafiq, dapat nombor 3... masa aku mintak nombor tu mak dia a.k.a ustzh haslina datang dan tanya anak dia dapat nombor berapa...dan bila mak dia tahu dia dapat nombor 3,mak dia cakap "dia duk tukar dua oran tulah... solihah pun tak nak bagi dah kat orang lain nombor 1..."aik?? aku pulak yang kena...and 1 more aku dilantik menjadi pengawas.. alhamdulillah...oklah sebelum aku duk melalut panjang lagi... nilah result aku...

bm:87 i'dadi: tafsir:99
bi:82 sirah:98
sn:77 tauhid:100
mt:93 feqah:100
ba:97 hadis:100
pi:94 quran:100
sej:87 keseluruhan:99
kh:83
geo:70
sivik:80
and keseluruhannya aku dapat 9a 2b..oklah sampai di sini sahja.. buat kawan2 ku selamat bercuti..manfaatkan cuti ni dengan benda yang berfaedah...jangan duk buat tahi mata je...
k..till next post..

No comments:

Post a Comment