Followers

About Me

My photo
Cahaya yang baik- semoga menjadi hamba,anak dan pelajar yang solihah..juga prof.dr. yang solihah...in shaa Allah. Seek only to give and you will receive :)

Friday, July 17, 2009

result pertengahan tahun

bismillahirrahmanirrahim..
lamanya aku tak tulis kat blog ni.... bukan tak nak tapi tak sempat.... sekarang aku dah tahu result periksa pertengahan hari tu.. result aku menurun... yang paling aku sedih bm.. sebab aku target bm sepatutnya dapat A tapi aku tak tahu contoh soalan bm. jadi masa periksa tu aku kelam kabut sikit sampai kekeringan idea... lagi satu geo... aku periksa geo betul2 selepas kakak aku kawin.. hari ni kakak aku kawin esok tu terus periksa..dahla tu.. aku tak baca mana pun.. tuisyen pun aku tak pergi.. rugi pulak tak pergi.. tapi yang pergi pun lebih kurang sama je markah ngan aku... tapi aku tetap bersyukur dapat C daripada fail...subjek lain aku rasa ok la.. hari khamis ni mak aku datang sekolah nak tanda buku rekod.. setakat ni aku tak pernah rasa berdebar kalau mak aku nak tanda buku rekod aku sebab aku dah dapat nombor aku.. aku dpat nombor 1 dalam kelas ngan form..alhamdulillah.. aku takut gak nombor aku selepas ni menurun sebab ada saingan sengit dalam kelas tu siapa lagi kalau bukan syafiq.. alahai.. but it's ok aku akan buat yang terbaik setakat yang aku mampu.. do the best among the best! aja aja fighting!!!



result aku:
bm:76 sej: 76
bi: 66 quran: 100
mt: 96 sirah: 98
sn: 90 feqah: 100
ba: 98 tauhid: 100
pi: 93 tafsir: 96
kh: 81 hadis: 93
geo: 52

No comments:

Post a Comment