Followers

About Me

My photo
Cahaya yang baik- semoga menjadi hamba,anak dan pelajar yang solihah..juga prof.dr. yang solihah...in shaa Allah. Seek only to give and you will receive :)

Tuesday, March 17, 2009

perjuangan di bumi smasid

bismillahirrahmanirrahim...
hmm.. sekarang ni aku masih bercuti sekolah.. masuk hari ini genap tiga bulan aku menimba ilmu di bumi smasid.. bila dikenang kembali ketika pertama kali aku memijak di sekolah ini, rasa macam tak percaya dah masuk tiga bulan.. sekarang ni, aku semakin serasi dengan tanggungjawab aku sebagai seorang pelajar dan juga penolong kelas.. takdelah susah sangat pelajaran di sekolah menengah cuma ia akan susah jika kita MALAS. dan buat sekarang ni aku rasa jadi penolong kelas takdelah seteruk jadi penolong ketua pengawas.. so, setakat ini aku rasa.. aku boleh pegang lagi tanggungjawab ini.. pasal ujian pulak.. setakat ini aku baru menghadapi satu ujian.. iaitu ujian math.. dan aku berjaya mendapat seratus peratus.. alhamdulillah.. dan periksa, cikgu kata mungkin selepas cuti.. hmm.. debaran makin terasa kerana inilah langkah pertamaku atau orang kata.. kunci pertama aku.. so, aku kena pastikan langkah pertama aku berjaya.. insyaAllah.. Ya Allah berikanlah hambamu nin kejayaan di dunia dan di akhirat.. Ameen..

2 comments:

  1. ameen...
    go go chayok alah...
    alah alah (k.irah jadi pom pom girl nih...yah yah..)

    ReplyDelete
  2. congrates buat solihah!!doakan utk ana gak..
    rajin2 la study..(sedapnye menyuruh)he,he..
    post ni buat bila?buatlah post banyak lagi..
    tak sabar nk baca.berilah komen ckit kat blog
    saye..hu,hu.. =,

    ReplyDelete