Followers

About Me

My photo
Cahaya yang baik- semoga menjadi hamba,anak dan pelajar yang solihah..juga prof.dr. yang solihah...in shaa Allah. Seek only to give and you will receive :)

Saturday, August 7, 2010

write in english??oh no!!

bismillahirrahmanirrahim.....
hahaha...bile blog dh berwajah bru,,penulisnye pun semangat nk tulis...hmm..bgus jugak tukar template blog nih..hehe...lepas siap sume2..aku pun pnggl la mak aku..so comment beliau.."hmm,,,nice...lepas nie tulis la dlm english..nie slh satu cara untuk meningkatkn ur english.."
ops..terkedu sekejap rse..huhu..aku memang tak suke english..len la klu bahase arab..subject favourite tuh..tapi suke ke x..kna kuasai jgk...mknenyer lepas nie kna try jugak tulis..salah x per..kite belajar dri kesilapan kn???huhuhu..aku jawab kt mak aku.."malu la klau salah..."mak aku ckp,"malu ape..srh la org tinggal comment,btulkan mne yang salah..."ok2..i'll try the best mom..hhuhu
aku lepas nie dh wat azam bru..azam ramadhan la kire...lepas nie..,aku nk gune blog nih untuk share ilmu or nasihat..x nk dh tulis yg ade unsur2 mengumpat..umpat ttg diri sendiri bleh..hehe..sbb klaulah rmai org yg bce,,make mkin bnyk la pahala yg aku dpat..alhamdulillah...

ok,that's all for today..
wsslm..

6 comments:

  1. weee heee....too many cartoons lah..ahahah..write a post in english is better, but for a start, alah should alternate post in BM with English jugak. takut nanti satu bulan satu post saja, mls nk fikir ayat. ahah

    ReplyDelete
  2. hahaha...cartoon la comel..bru ade seri..ceei wah!!kui33..lgi 1,xde la bnyk sgt..4 jer..hehehe

    ReplyDelete
  3. mubarak! It is good to write in English. Like Nike, "Just Do it!". Besides, u already have a good intention. Keep it up! Try to make ur blog as one of the way for u to reach Mardhatillah~

    "O you who believe! be careful of (your duty to) Allah and seek means of nearness to Him and strive hard in His way that you may be successful." [5:35]

    ReplyDelete
  4. peace upon u my fren.waah,,
    sy speakin la..huhu..try la
    speakin skli solihah..biar tak
    laku novel bm..hehe..

    all the best my fren :)
    chaiyok~~

    ReplyDelete
  5. Solihah, gambor limau ngan air kopi ja ka?

    buh la nasi arab ka bru best ahahahha

    ReplyDelete
  6. limau ngan kopi pun dah meleleh air liur,,apatah lagi nasi arab???hahaha..nanti sian ke org tengok,terliur..hehehe

    ReplyDelete