Followers

About Me

My photo
Cahaya yang baik- semoga menjadi hamba,anak dan pelajar yang solihah..juga prof.dr. yang solihah...in shaa Allah. Seek only to give and you will receive :)

Monday, September 21, 2009

raya,raya n raya

bismillahirrahmanirrahim...
kali ini aku nak citer pasal sambutan raya oleh keluargaku.... ok mula2 kami beraya kat rumah je... macam sebelum2 ni... sehari sebelum raya, kami sibuk sangat.. pagi2 lagi aku dikerah ke pasar.. beli daging, ayam, udang, sayur, mcm2 lagilah... hari raya pertama kami pergi ke kebun... pelikkan?? itu merupakan kali pertama kami beraya di kebun.. makan salak.. raya kedua aku beraya denan kawan2 aku... raya ketiga dan keempat kami duduk kat rumah je... raya kelima kami pergi mesra mall... kat sana kami lunch di secret recipe pastu pergi kedai buku...kat sana 34.00 duit aku terbang beli novel..tajuknya "mufin manja" n "aku bukan billian milligan" hmm... membeli dan membaca novel merupakan antara perkara yang aku paling suka buat.. hehehe..oklah sampai disini sahaja... sebelum terlupa saya ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri buat semua pembaca... maaf zahir dan batin...

p/s: ingatkan nak upload gambar... tapi internet lembap lain kali lah yer....